9.02.2012

速報!香港小姐12之慧妍愛心傾城30年

唔知大家有無睇到《慧妍愛心傾城30年》呢?
其實個節目係響上星期四預先錄影既!

既然呢個係為慶祝慧妍30週年而特別炮製既節目,
當然唔少得我啦,再次感激阿Anne既幫忙!

完左節目,當我同某些嘉賓正在寒暄之制,
見到4位應屆港姐行過,我第一時做做攝石人影張相先!

近距離所見,我都係覺得張名雅比較sharp,
即係4個一拍埋,佢絕對係最outstanding嗰個,
至於大眾飛佛朱千雪啦喎,勝在笑容可掬.. 咁囉!

係喎,係喎,究竟邊個會去國際小姐呢呵?

12 comments:

四叶草 said...

fun,今年的blogger's choice还没出来?

Fun said...

正在計算結果,會盡快公佈 :)

Anonymous said...

hope the server didn't crash haha

Jessica said...

Judging from this picture, the winner really deserved to win!

Anonymous said...

亞軍同季軍調一調博,最上鏡比第二個(最好是湯洛雯)就完美了

Anonymous said...

調轉

Anonymous said...

if i were there, i would interview them about their stances towards the hot topic recently - the national education

not mean to be political, but Miss Hong Kong, anyhow, is representing Hong Kong. They are supposed to be Hong Kong's representatives of Hong Kong, not just purely actresses and artists.

Anonymous said...

Fun....I saw watch you say in Baidu...is this true?

Law said...

如果張名雅以後個化妝可以keep住依家咁~ 佢做冠軍我都覺得無問題~

Anonymous said...

各花入各眼,就算決賽前都係buy Jacqueline.有咗down server事件,啲人覺得唔公平, 多咗好多人為反對而反對。

Matt said...

The winner of Miss Hong Kong looks like contestant #3 from 1990, Lee Sau Mei.

豬仔 said...

或者咁講, 朱千雪未必係最適合, 但以當晚表現黎講我覺得佢贏張名雅, 至於佢同男藝人食飯講野果part以及同曾志偉對答, 我仲好記得佢講乜, 態度好自然
原本我係貼岑杏賢, 可惜當晚佢真係好緊張
湯洛雯實在唔知輸乜, 我估係衰負面新聞
anyway, 今屆一早已經覺得失望, 唯有等下年啦
btw, Fun哥哥, 好高興係度認識你~!