10.05.2011

回娘家

昨日到了商台接受《有誰共鳴》的訪問!

事情是咁的,
早幾個星期《有誰共鳴》的監製打給我,
說節目想以選美做一個5日的專題,
並希望我可以幫幫手。

嘩,講選美喎,當然義不容辭啦!

我最後幫監製找了慧妍雅集的代表、
澳門小姐伍家怡、Shirley Chan(Contex Couture)、
及一位雜誌美容編輯友人,連同我自己五個人,一人一日!

至於播出日期暫時還未確定,大概是10月底或11月頭吧,
到時必定通知各位捧場!捧場!

可能真的有一段長時間沒有在咪前說話,
再加上是自白式一輪嘴地講講講,所以表現不算太理想,
希望剪接姐姐不會剪到jip jip聲。

離開CR不經不覺3年零7個月了,
昨日返台真的有回娘家之感覺,
那個接待處、那個錄音室、那個公關部,
總之到處都是回憶..

係呢,今日一別,再邂逅是那天?!

昨日錄音完畢,剛巧碰上也來錄音的丁太!Fun:你隻碟幾時出呀?丁太:仲爭三首未錄,好快啦..

3 comments:

ENG said...

你都jip得人多囉,仲唔比人jip番夠本?lol

TT said...

嘩..... 乜3年零7個月架喇?? 啋!

cherry said...

係都Jip 我先啦