12.01.2010

嘩三聲的聖誕禮物

大家試過在公司興奮至大嗌未呢? 
上星期我就爭啲出醜啦!

事情係咁的..

話說呢,我幫隔離台的肥丁拿了兩張拉闊門票,
皆因佢同愛人都非常like蘇打綠、Ivana加方大同的。
事後他在MSN起勢講多謝,又話門票的位置很好,
為表謝意會送我一份小禮物給我云云!
其實唔駛客氣喎,門票是阿公的,我都是隨口問句架咋!

到了翌日朝早,正當我埋首狂覆email之制,
Reception姐姐突然捧著一大籃過來,
說是有人courier給我的禮物!
一望之下,噢.. 賣.. 吉..
是文華酒店餅房的xmas hamper,唔係唔大嗌呀?!?!

一直以來我都好希望收到一個personal xmas hamper架,
這個還要是高貴典雅氣派非凡烈艷紅唇的文華hamper..
所以開心指數真是爆晒燈燈燈燈燈燈燈。

肥丁,你真是太客氣啦,
兩張拉闊飛就換來你的名貴禮物,
老實講,受之有愧架,
不過.. 有得收當然好過無得收啦,嘻嘻~

大感謝中!

俾著你都嗌啦
有心意咭添架
Hamper內包括6樣東西:xmas pudding/xmas cookies/homemade XO Sauce/rose petal jam/mulled wine spices/xmas stollen;這盒xmas cookies在15分鐘內已被公司的黃蟲滿瓜分了
Xmas stollen - 中文可稱為德國聖誕麵包或史多倫,是聖誕應節食品。麵包內混了提子乾及一些乾果,表面就灑了糖霜;話說星期六我帶了這碌xmas stollen參加朋友的感恩節晚餐。麵包一經切開,又是hur一聲無晒
Xmas pudding - 齋睇個罃都知是大有來頭啦,刻有“文華製造”四隻大字架
玫瑰花瓣果占 - so elegant