7.07.2010

聖 (子) 的禮物

除了在大阪生活的友人DW外,
遠在紐約的中學同學SC也因回港出席親戚的婚禮,
也順路去了看聖子姨的演唱會!

當年,全級以我倆聽J-Pop聽得最瘋狂,
日日由返學傾到放學,跟住一齊踩去灣仔買唱片。
而每逢除夕夜都會揸住個電話,一邊傾一邊睇紅白!
5年前他得知我有機會去台灣看偶像的演唱會,
也恨不得拋下所有工作陪我癲一次,可惜最後未能成事。
今年初,當他知道聖子姨要開30周年演唱會,
已第一時間相約我一同前往.. 唉x 100000..

不過老死始終是老死,心中也想惦掛著我,
買演唱會紀念品也預我一份,好窩心呢!

紀念品今日到手啦!無錯,就是扇一把~ YEAH
05年我也在台灣站買了一把作紀念呢

2 comments:

Anonymous said...

我係鹿児島D飛今日収到、アリーナB block、好前阿~(^^)
今日聖子係武道館宣布今年的count down仍然東京。

Fun said...

jealous jealous jealous!!!!!!!