11.13.2009

咩意思

某日跟同事A有以下對話..

同事A:深圳電視台想邀請Laura上佢哋節目..
我:咁咪好囉!
同事A:上去又接受訪問又要唱歌又盛,我覺得要收佢哋錢!
我:收錢?
同事A:係!
我:errr.. 咁係咪淨係做嘉賓先?有無commercial value嘢呀?
同事A:咁就無..
我:咁好難收人錢喎~
同事A:點解?
我:淨係上去亮下相,我哋當俾面架咋喎..
同事A:唔係喎.. (下刪50字)
我:即係咁囉,TVB請嘉賓上獎門人,唔通收佢哋錢?
同事A:咁.. 我問下囉,咩都可以問啫~
我:(無佢咁好氣) 咁咩都可以問既,問下囉..

今朝早,我聽到佢同對方既電話對話..
同事A:無.. 我想講返邀請Laura既事,想話返你知可能有一個收費..
跟住我隔幾丈完聽到對方好大聲“咩話??”..
同事A覆:唔係唔係.. 我既意思係想知道成個節目會係點,bla bla bla bla..
我心諗:問人收錢但又唔係咁既意思,咁.. 即係咩意思呢實在?

(講完)

7 comments:

阿ta said...

即係年尾要交稅,籌期也~~~

Fun said...

errr... 有錢收都唔係我同事袋架喎~

Anonymous said...

你個同事新來架,咁唔熟行情?即係好多人又以為明星做雜誌專訪有錢收一樣,都唔係路既

Leo said...

腦殘病患者?

Anonymous said...

very stupid....or money monster?


p

阿寶 Francis said...

其實有得做下嘉賓咪好囉~~多數d 機構if 有錢既話, 就晨早同你講有車馬費啦~~咁問法會覺得你地公司好囂架~

yanmaneee said...

hogan outlet online
jordan shoes
supreme hoodie
vapormax
fila
curry 5 shoes
ferragamo belt
air max 97
hermes handbags bag
yeezy boost 500