9.28.2009

回憶總是Fun的 (生活篇 - 瘦身瘦Fun II)

近排真係忙到飛街,
日日做足14粒鐘,
唔講啲人以為我都有份選!

無乜時間寫卜,但又想keep住見報,
所以我都要.. 呃下卜先~

話說我人生以嚟最瘦嘅階段應該係01年至03年,
體重維持喺143磅長達兩年,好叻架啦,
不過嗰時一般人都認為我塊過瘦,
但其實嗰身係啱啱好架喎..
咁我應該係要塊面定要個身呢?
To be or not be.. that is a question~


02年Xmas day - 我十級鍾意呢件帶少少民族風嘅Boycott長袖tee架,著唔落都仲死keep住囉
03年大澳 - 張相好似喺外國影咁呀呵?身上呢件係45rpm 2號size tee,我都係仲keep住,不過今年執衣櫃嘅時候攞出嚟度埋嗰身度,遮得2/3個身咋陰功

3 comments:

Wordy said...

07 年減番到你人生低位個陣都好自豪,話哂着得番十年着唔落 d 衫……一早就大受刺激添 :p

TT said...

你可以學Michele Reis成日試著當年參選既旗袍!

CH Mak said...

大澳幅相影到你头大身细。不如你揾次着番出来睇睇。。。哈哈哈哈