3.16.2009

銅鑼灣日菜新登場 - 大戶屋

今日繼續(講)食!
週末的時候友人VT問席間眾人最喜愛的菜式,
想了一回.. 我答:日本菜!
我想問有(香港)人唔愛日本菜架咩?(其實我識兩個)
日本菜一星期起碼可以食六餐,餐餐還可以不同口味:
星期一 > 壽司 > 千両
星期二 > 燒肉 > 伊呂波
星期三 > 串燒 > 南蠻亭
星期四 > 拉麵 > 麵屋一平安
星期五 > 居酒屋 > 湖舟
星期六 > 炸物 > Tonkichi
係咪開心先?
總之一聽到城中那裡(港島為主)有新的日本餐廳開張,
我都甘願(最少)試它一試!
最近,時代廣場對面開了一間叫《大戶屋》的,
聽說在吉之島的第一店無論早晚市都有人龍,食物水準亦高,
所以上星期某日的lunch閃了去試試!
可能是新開張兼沒有大肆宣傳,當日就未見有人龍出現。
餐牌選擇不算多,而主菜的價錢大概在$70到$100左右..


當日點了一個蕎麥冷麵+炸豬扒飯定食($70);好大盒冷麵喎!我雪雪聲,用了五分鐘就吃完
再來一碗炸豬扒飯;豬扒稍嫌切得薄了點,但勝在肉質鬆軟又juicy,再加上蒲底的新鮮生菜絲,好滿足 (注意:飯是任添的)
吃淨十粒飯;$70有這樣的水準及份量,超抵.. 聽聞晚市這個set依然是賣$70,要再來啦咁

6 comments:

不是公主 said...

咁少麵0既...

係未同個飯一set嫁

Fun said...

啲麵唔少喎~ 係呀, 一set嚟!!!

Anonymous said...

唔知係咪同日本間大戶屋一樣呢?仲記得當年係日本讀書成日同啲台灣同學去食,唔知佢地仲有冇樽芝麻鹽比你「沈」落啲飯度呢?

Jun

Fun said...

Jun,
聽講都係日本開過黎..

哎呀無留意有無芝麻鹽添, 下次望真d先!!

Anonymous said...

Fun,

尋晚放工經過times,望一望個招牌,應該係日本個間。之前去泰國同台灣都已經有大戶屋分店,估唔到終於黎到香港開,Fun,幾時得閒一齊去食呀?

Jun

Fun said...

咁你即係約我去?? :)