2.10.2009

Fun之十大 喊濕紙巾歌曲 partI

本來想於昨天開始連載《Fun之十大 喊濕紙巾歌曲》,但突然察覺正月還未過(昨天是初十五),所以喊苦喊忽話題都是留待今天才發佈較為適宜。

這個《Fun之十大 喊濕紙巾歌曲》系列主要是用來對抗情人節的!無錯,我是很憎情人節的,就算當年身邊有個人,一樣勁憎!過時過節是應該開心的,但眾多節日中,唯獨情人節是會令“某一撮人”極度失落兼不安的!為了跟這一班兄弟姊妹同聲一哭,敝卜將會一連5日,每日上載兩首自己認為最令人喊濕紙巾的華語歌曲。*註 - 被highlight的部份是我認為最夭心夭肺的歌詞

各位,有tempo在手未?

1. 消息 - 張宇 (專輯:消息/年份:95)
曲:張宇
詞:十一郎
編:屠潁
弦樂編曲:Nathan Wang




看著被妳 退回的信 燒成了灰燼
一字一淚 灰飛煙滅 我才肯相信
在我們已經僵持的心裡
用同樣的決心 作不同的決定

這樣也好 我的遠行 回程就放棄
一站一站 帶著傷心 一路走下去
讓異鄉我不熟悉的言語
說他們的悲喜 而我再也不必參與

如果說再見 是妳最後的消息
為何我怎麼想也想不起
妳當時的表情 妳當時的心情
有沒有一點痕跡可尋

如果說再見 是妳唯一的消息
我彷彿可以預見我自己
越往遠處飛去 妳越在我心裡
而我卻是妳不要的回憶

前奏那段小提琴已先聲奪人,哀怨無比,Nathan Wong應記一功。再加上張宇的低徊泣訴,聽者有心唱者有意~ 假若同時看著那個慘絕人寰的MV,有乜可能唔喊濕紙巾?《消息》專輯中另一作品《蛋佬的棉襖》很值得留意。


2. 人來人往 - 陳奕迅 (專輯:The Line-up/年份:02)
曲:陳輝陽
詞:林夕
編:陳輝陽




朋友已走 剛升職的你舉杯到凌晨還未夠 用盡心機拉我手
纏在我頸背後 說你男友有事忙是借口 說到終於飲醉酒

情侶會走 剛失戀的你哭乾眼淚前來自首 寂寞因此牽我手
除下了他手信後 我已得到你沒有 但你我至少往後 成為了蜜友

閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台能讓我們滿足到落淚

擁不擁有也會記住誰 快不快樂留在身體裡
愛若能夠永不失去 何以你今天竟想找尋伴侶

誰也會走 剛相戀的你先知我們原來未夠 借故鬆開我的手
藏在貼紙相背後 我這苦心開過沒有 但試過散心旅遊 如何答沒有

閉起雙眼我最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台曾讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰 快不快樂有天總過去
愛若為了永不失去 誰勉強娛樂過誰
愛若難以放進手裡 何不將這雙手放進心裡

時間會走 剛失戀的我開始與旁人攜著手 但甚麼可以擁有
纏在那頸背後 最美麗長髮未留在我手 我也開心飲過酒

究竟曾經擁有好,還是從沒得手好?我實在不懂,你告訴我答案好嗎?突然想起當年那齣巴西電影《中央車站》,那也是一個人來人往的故事..

17 comments:

不是公主 said...

嘩~ 我決定呢幾日你有update我都唔黎睇~~

咁sweet 0既日子要喊喎.. 死都唔制~

南方舞廳 said...

邊隻色係highlight 呀?黑色呀?

Meling Lam said...

我喜歡《中央車站》,看後卻是心頭很暖呢。

Fun said...

我不是公主,
哈哈, 係至好 :p

南方舞廳,
妖, 紅色呀!!!

Meling,
同感ing!!!

Wordy said...

冇記錯既話,呢個系列都算係「經年」之作(幾乎兩年前我寫楊千嬅你已經提過),終出生天,唔之好彩定唔好彩

兩首都選得好,尤其是第二首,但我已經喊唔出,又係唔之好彩定唔好彩 lu ^_^

Fun said...

wordy,
又話淚線發達既?:p

欲哭無淚係好慘既一件事呢~

Artman said...

張宇的消息+一個人的天荒地老可說是張生的"毒歌孖寶", alan唱k一定會唱其中一隻.

Wordy said...

Fun:

聽得太多嘛。睇戲、睇書係新刺激,好易中

anyway,《人來人往》去 K 必唱

naruto said...

人來人往真係夭心夭肺,夭到今朝便秘

Fun said...

wordy,
咁睇下跟住嗰啲歌又會唔會令你淚線啟動啦~

naruto,
你係要加啲屎尿屁架喎 :p

阿寶 Francis said...

我都有一首必喊既歌, 唔知Fun 哥有冇聽過, 係江美琪既"雙手的溫柔".
因為當時, 初戀踫壁, 失業失學, 超頹喪...係電腦前都喊足一大餐.....諗起都覺得好好笑. 細個就係咁, 傻傻地.

TT said...

中央車站唔知點解次次睇都喊, 呢套戲冇乜煽情位但好有"人性"....

Fun said...

阿寶,
我有買張專輯添啦~ 細嗰做咩都懶係要驚天動地咁, 真係無x聊到爆 :)

TT,
哇你作為一位"local"兼唔多睇戲嘅觀眾都竟然有睇過.. 呢部戲真係9.659架~

naruto said...

objection, 我完全無提呢三個字(屎尿屁)

TT said...

Fun: 咁講法, 我地既Latina Serge就一定有睇過呢套巴西電影添啦! :D

best actor said...

消息慘到呢﹗unbelievable!! :o)

Sergio Wong González said...

TT: 你係都要燒埋我先好...哈
呢套戲我當然有睇啦, 巴西d 巴士比我想像中落後!