2.28.2009

歡樂時光之薑檸馬天尼

尋晚有一個7點鐘的飯局,
約咁早擺明係歡樂時光加晚飯格局啦!
我早到了,想先喝一杯,
問侍應有咩介紹..
他問:what kinda you would like to hv 2nite?
我答:um.. do u hv martini?
他說:certainly, do u wanna try our exclusive ginger lemon martini?
我說:wow, sounds hot.. but i love to try..
結果5分鐘後我面前就出現咗呢杯入口火辣辣嘅《薑檸馬天尼》!
如果下次各位有機會去嘅話不妨點一杯試試,好骨架~~
不過記住,menu係無架..


一杯馬天尼在手臂(口),開心晒!

用薑片伴杯,你見過未?

3 comments:

KennyT said...

Wa..hai, 呢杯野幾得﹐但同時應該會幾驅風bor﹐飲多幾杯會唔會蒲蒲下放屁架? HAHAHA

Fun said...

我咁嘅年紀就夠軀風啦 :p

KennyT said...

我依家都幫佢驅緊﹐佢細我七年半