10.22.2008

速報!國際小姐08partII

經過幾天在東京的宣傳活動後,
65位佳麗已飛抵古城京都繼續拍攝,
昨日所有佳麗均穿上和服並接受茶道的訓練!

南美佳麗組;左起:委內瑞拉/多明尼加/哥倫比亞小姐;論整體表現,委內瑞拉及哥倫比亞小姐可算是今屆的熱門人選
左起:美國/阿根廷/薩爾瓦多/玻利維亞小姐;美國小姐Kelly Best曾參加07年美國小姐並進入前15名
兩位北歐佳麗;左起:瑞典/挪威小姐;挪威小姐曾參加去年的世界小姐
左起:西班牙/波多黎各/墨西哥小姐;西班牙也是傳媒眼中的熱門之一
左起:馬來西亞/澳門/利比里亞/印度小姐;今年的印度小姐質數麻麻
亞洲區佳麗大合照;左起:澳門/馬來西亞/蒙古/香港/韓國/中國/台灣/星加坡小姐
以和服look亮相的馬賽,狀態有點回升
左起:中國/香港/澳洲/阿魯巴/巴哈馬/芬蘭;一拍埋高頭大馬佳麗旁邊,馬賽又變小矮人
這五位亞洲區佳麗,你看好誰呢?左起:菲律賓/馬來西亞/中國/台灣/澳門
澳門小姐呂蓉茵深明搶鏡之道,主動跟一位卡哇依小朋友合照,增加曝光率
大家好,我係代表香港既馬賽,我矮但我很溫柔

5 comments:

Ogake said...

洋妞著和服, 都幾靚~
美國小姐個style同以往的很不同,以往的都好似成熟硬朗D,今次呢位睇落幾young,幾青春~
馬來西亞小姐個樣少少日本人feel,幾討好,馬賽都係陪跑多,反而呂蓉茵愈睇愈靚~

Anonymous said...

瑞典小姐好有明星相!好搶!

TT said...

我開頭雖然已知道馬小姐係全長最矮, 但都冇預到會"凹"得咁X離譜!! 真係 "Sigh Ma" (馬之洋名)!

Leo said...

典解你唔同佢地一齊著和服影張相呀?

Fun said...

to ogake,
呂蓉茵愈睇愈靚 --> 支持下佢啦咁~~

to朱,
我鍾意挪威多d~

to TT,
得5'3"你都諗唔到佢會凹落去先好~

to leo,
我無去日本喎......