8.15.2008

夏日韓風

愛吃韓燒,原因有二!
第一,很愛那股“韓味”,

九成食物都味道濃郁香噴噴,
活像一個穿著火紅deep V短裙的美女。
第二,“正”菜未上場前,
一碟二碟的前菜已放到檯上,
對於我這些極其性急的人來說,好good!
記得小學四年級時初嚐韓燒之味,
那家館子叫《高麗安娜》,
地點就在百德新街,現址為Agnes b.,
上了中學就開始撇下家人,
跟一些饞嘴的同學去光顧《巨龜莊》,
位置是利園酒店隔鄰的商廈中。
其實《巨龜莊》仍在人間,
但已搬到利園大廈,是同區最具歷史的韓國餐廳之一。
今時今日,要數銅鑼灣最有人氣又最具質數的韓國餐廳,
除了《新羅寶》及《韓雅林》外,《名家》當然榜上有名。
《名家》位於世貿十三樓,裝修簡約,明顯是走“型型哋”路線,
價錢絕對不便宜,動輒都吃你二/三百元,
不過質數由始至終都保持高水準,吃得過!

左/右上:前菜;左下:(左) - 豬/羊肉 (右) - 雞肉;右下:牛肋骨 - 友人說極肉汁豐富
左上:香蔥生菜沙拉;左下:燒豬手(無骨) - 肥瘦適中,滑一滑,用生菜包裹著生蒜同吃,嘩一聲;右上:燒黃花魚 - 另一推介,外脆內軟,一啖咬下魚汁四濺;右下:石頭飯
牛肉鍋麵;左上:侍應先端來材料;右上:先把蔥、冬菇、金菇及菜放入湯中;滾啦滾啦,可以放入湯麵及牛肉;一碗牛肉湯麵就此誕生,湯底好鮮味,灑點辣粉更滋味
左下:位處世貿13樓,當然可看到維港景色,所以每逢大時大節都例必爆場

4 comments:

Anonymous said...

我細個都去高麗安娜喎!個蘿白湯好好味,第一大燒牛肋骨都係呢度

Ogake said...

韓燒~~我超愛呀!!!次次活動聚會,D fd問食乜,我必答韓燒,雖然十次有九次半最後都唔係去左韓燒~~~~諗起泡菜任食好開心~~同班fd一齊燒燒下煎煎下~~實在係聯誼交友好地方~

Anonymous said...

高麗安娜, 我都有去. 有年做節, 只有一個人, 獨自進去掃光了四碟烤肉和桌上所有配菜.
以前尖沙咀河內道有家上樓韓國餐廳也不錯的.

Fun said...

查實尖咀有條韓國街喎,我試過一間都ok架~