7.30.2008

熱戲推介 - 蝙蝠俠‧黑夜之神


一個字:嘩!

今時今日才推介《蝙蝠俠‧黑夜之神》確實噢畸遲,
係人都知是勁片一套啦,所以並不打算在這裡詳談劇情,
要讀影評的話請移玉步到Donald那邊好了!
我其實只想在這裡大聲話俾各位知,
IMAX真係好好好好好好好呀~~~~
如果你還沒有看《蝙蝠俠‧黑夜之神》,請去IMAX!
若然看了,我依然強烈建議你再去IMAX睇多次!
$95有成層樓咁高的銀幕,前後超勁擴音器,
再加兩個半小時的震撼劇情,十個抵!

先讚音響..
頭五分鐘的銀行械劫,那些槍聲,
嘢嘢都像在耳邊發彈,嚇死~~
另外一場追車場面,又蝙蝠車又貨櫃車又警車,
片到冚冚聲,又撞埋一累堆,
那些膨膨聲的音效,好像鑿入心坎一樣,好爆!

再讚畫面..
非常非常立體,尤其是當蝙蝠俠夜麻麻從國金頂樓一躍而下,
弧形飛向對面大廈那一幕,眼前一棟棟高廈,
層次分明,有前有後,嘩.. 從未見過靚到咁絕的香港~
旅發局好應該向電影公司相借那段片,跟手在世界各地日播夜播,

宣傳效益肯定好過成龍一日都黑個V字手勢啦。

後話:
雖然套戲我俾9.5分,
但如無必要我想都幾難會再去Mega Box!
昨日由銅鑼灣搭地龍出發,去北角轉車過海,
去到九龍灣德福又要排蛇餅接駁巴士,
到達戲院門口為止足足要一粒鐘呀,實情可以去到長洲添!
仲有仲有,在Mega Box有好多“傅穎”呀,
全部倒模一樣,我信Theresa係好紅啦!

7 comments:

CH Mak said...

系呢。。。
好呢。。。

应该带埋波鞋,做埋gym啊嘛

Wordy said...

你睇晏晝或者三點幾呀?1840、2140 仲爆到死,點睇?

Fun said...

to MM,
我當然有去到cali望下啦.. 好大,d冷氣超凍,d人啦喎...

to wordy,
我睇1240pm.. 我上個星三已經買飛啦,都要買到尋日下晝先有飛,癲左!睇黎佢會過長江7號票房~ 你都拿拿臨去(IMAX)睇啦,好爆架真係~

Wordy said...

check 到 10/8 喇,一至五 1840 同 2140 中間後 2/3 爆哂,星期六日連 0940 同午夜場都一樣爆,癩架!

naruto said...

個個話好睇,我睇到半埸已經悶到想走...

Fun said...

to wordy,
咁有邊日有就買邊日啦,咪等~~

to naruto,
悶?唔係掛~~

TT said...

嘩.... 你唔可以咁樣抵譭我同蕃茄呢d "乜九"box cali常客架喎.....!!!


查實"乜九"box幾好架... 你星期日試下行下, 會俾返你響多倫多行fairview mall或square one既感覺架, 因為冇乜人可以慢慢閒逛, 爽到痺!!