2.18.2008

SATC大電影‧熱烈期待中


嘩,終於見街啦~
聽講香港同美國會同步公映喎,
上映期如無意外係五月底,十萬個期待喔!!
上面個張應該係第一款海報,得Carrie一個撐住,
不過可以理解既,佢始終係焦點,
大電影亦係以佢同Big既婚禮作為序幕。
但係除咗Carrie之外,我仲好想知..
Samantha同佢個超索model男友Smith而家點喎?
Charlotte同Harry終於有無愛情結晶呢?
Miranda有無搵到第二春呀?
Jennifer Hudson個角色做咩架?
雖然我盡量叫自己對電影版唔好有太高期望,
不過作為忠實粉絲,好難無期望囉,
哎呀,快啲到五月啦~~
我諗住咁呀,因為身邊有好多朋友都係粉絲,
不如到上映既時候約埋一堆人去睇啦 (夠人數最好包一場添),
睇完仲要有after party,因為大家實有好多嘢傾架嘛,
好,等我籌備吓先~
喂喂,得閒去睇吓佢哋個
官方網站啦,有個blog添架~


各位,睇住劇照頂住先啦~

7 comments:

naruto said...

包場都諗到,又幾好玩喎,一場有幾多位?

Fun said...

包太古城囉,幾十個位之嘛..

naruto said...

諗住你人面咁廣,要包海運囉

CH Mak said...

好啊好啊!!!
不過我睇你要搞幾場喔。

F4 said...

Pls count me in. I love SATC!

best actor said...
This comment has been removed by the author.
best actor said...

Jennifer Hudson will play the role of Carrie B's assistant, in other words, Hudson will share a number of scenes with Parker. :o) Good luck to your 包場 idea, I wish I could join ya!