11.05.2007

速報!07世界小姐競選 part II

日前,世界小姐大會為8位於11月份生日的佳麗舉行小型生日會,香港小張嘉兒亦是其中一位壽星女。

張小姐又企到中間喎..

我塊包包面係咪好cute先.. 個鏡頭響左面.. 張嘉兒:好開心呀,有咁多人一齊同我慶祝..

張嘉兒,你咪開心住,你不如睇吓大陸啲網民對你既評語先啦,睇完我驚你笑唔出..

1. 又看了一遍照片,只能说,香港小姐今年是……砸场子去了,在天涯上看过比她漂亮的MM都一抓一大把啊,港姐评委是不是跟香港有仇啊,当着各国美女扫香港的面子……

2. 这个张嘉儿怎么长的这么丑,还 大街上的女孩漂亮,脸好大好方啊,丑,颧骨还那么高,哎,我都无语了!

3. 那个张嘉儿也真的是丑到一种境界了。!~汗。她和那些外国美女拍照的时候就不尴尬吗?我看她好像还笑得很自然啊。

4. 中国香港的简单无语了,纯粹路人一个,都没什么回头率那种.

5. 我被她雷到了,脸能大成这样,也是达到一家水准 了呀..

6. 张嘉儿的脸实在是太大了,长得不大气..

7. 香港怎么选出这么个美女啊,失败。

8. 张嘉儿为什么会那么胖呢。。。。

9. 张嘉儿的鸭梨脸牛X大了..

唔知大家睇完有咩感受.. 我就好心痛.. 係痛到講不出聲添.. 張小姐,你都係不如拿拿臨執包袱返嚟啦好唔好~~~

4 comments:

Anonymous said...

呵呵, 呀fun哥, 人地選左半年, 你就唱足佢半年, 我估佢同你有血海深仇.

人做港姐, 佢做港姐, 做到咁慘亳無觀
眾緣, 佢都算係第一個.

不過呢, 你愈係咁鬼衰, 我愈係更想睇, 打多d打長d, 等我地有多d飯後甜品有得笑.

naruto said...

原來半年啦,咁咪得番半年唱

Fun said...

我要澄清,我同張小姐係無血海深仇既.. 如果佢只係一個OL或者空姐係完全無問題,但係佢而家係一個港姐,仲要係冠軍添~ 呢樣野真係.. 不過就唔怪得晒佢,罪魁禍首點都係無記!

作為一個“選美學者”,其實我好心痛,你地未必會明白.. 呢個係一個過幾千萬人收睇既選美,我真係好唔想見到張小姐上台囉..

唉.... 好慘不忍睹... 我去飲杯冰水定定神先下~

??? said...

張小姐只係去左個兩三日, 已經俾人鬧成咁, 真係陰功.

最慘既就係, d 國內網民雖然係鬧得幾 mean, 但係仔細d 稔, 人地又真係鬧得好有道理, 忠言逆耳呢句說話確係無錯.

希望外國人睇完佢副尊容, 唔好以為香港最靚既女仔都係咁既貨色啦.