10.21.2007

多謝晒

又係多謝街坊既時候..
多謝露比arrange地方食飯..
多謝有嚟食飯或飲野既朋友 - DL, BN, AW, LL, KI, KN, HF, AL, RY, ST, BP, DC, KC, DY, KC, RL, ET, WL, JK, BW & Nico ..
多謝後尾有請我飲酒既朋友..
多謝有俾我亂錫但係無推開我既朋友..
多謝無嚟但有sms我既朋友..
總之多謝晒囉..
我好開心呀真係..

Fun & HF
Fun & KC
Fun/KC/DC/WL
我的生日蛋糕
許願前影張相先
大合照
開始發癲
呢幅相6個人,你估邊個最清醒

9 comments:

Anonymous said...

happy birthday,祝你日日開開心心。

Wordy said...

Happy Birthday ^_^

Anonymous said...

Frederick,

Happy Birthday!!

Anonymous said...

咁似擺花街 D corner?
Have a Happy Birthday

Fun said...

咁多位,多謝晒~~

to anoymous,

咪就係D Corner囉..

Anonymous said...

fun,

his is a belated happy birthday...:)

Donald Kwan said...

FUN!!!

生日快樂呀!!!!

祝你...... 樣樣都好好好如意啦!!!

DONALD

Wois said...

happy belated birthday,

虽然我是过路的,但看到那个蛋糕,哇,然我流口水。

Anonymous said...

HF is nice looking!