9.20.2007

去年今日

06年9月20日..
瑪丹娜@Tokyo Dome..
X萬人潮拜聖母..
跳到腳痛嗌到聲沙..
Music makes the people come together~~


各位團友影張相先啦..

Fun@ Tokyo Dome
千人大排隊買紀念品
哇..入場啦入場啦
Fun w/瑪丹娜護腕
快啲開場啦..
開騷啦..
散場啦..

Fun之瑪丹娜演唱會直擊@一切從音樂開始

7 comments:

Ogake said...

題外話:你把聲幾好聽~哈哈~

Anonymous said...

好聲 comes with a beautiful face ma!

Wordy said...

唔,我反而覺得你個樣同(我想像中)你把聲既質感有 d 唔 match,嘻嘻 ~

Fun said...

哈.. 我把聲應該“肥”d?!

Wordy said...

「肥 d 」典解?

係咬字比我想像中「用力」,係一把 high + 攰 + 間中煞煞掣既聲囉

Fun said...

嘩哈哈..

個晚的確好攰.. 同埋訪問既時候其實我係ok醉.. n_n

Anonymous said...

我又覺得把聲幾襯個樣喎!