6.12.2007

正在老化!

點樣知道自己正在老化?
睇下自己中幾多啦!
一圍人食飯既時候永遠係講以前既嘢..
勁鍾意睇無線經典台..
以為容祖兒同何韻詩只係唱咗歌4年..
當一眾後生仔女勁讚關菊英唱歌好聽既時候,你心裡會話:唓,佢廿年前已經係咁架啦..
而家啲歌硬係聽唔入耳..
部i-pod舊歌多過新歌..
朋友間互相推介各自食開既supplement..
越嚟越鍾意『鍊』腳同揼骨..
開始有朋友升到去management level..
增磅容易減磅難..
做facial既次數密咗好多..
身邊朋友/同學結婚結得七七八八..
有大學同學開始煩緊個仔/女應該入邊間小學..
啲朋友開始買樓..
睇相始終係鍾意睇hard copy..
以前唔鍾意o靚仔不過而家又好ok..
開始覺得自己著唔到有好cutie pattern既衫..
鍾意飲熱嘢多過凍嘢..
終於明白飲熱嘢對身體好啲..
一晚通頂後要攤屍2日復原..
成日覺得自己呢度唔妥嗰度唔妥..
開始多咗睇中醫..
去醫院探朋友既次數多咗..
有行旺角/銅鑼灣恐懼症..
大家仲有無補充?

11 comments:

Wordy said...

23 樣全中既得 11 個,都老左一半。

食野清淡左,仲越黎越多 dos & don'ts
放工去街 hea 唔過九點已經想番歸
睇報紙雜誌對前輩名人寬容左
鍾意摷精選碟
睇舊片,甚至殘片
猛寫回憶錄
個心成日諗:不如靜靜定……

Fun said...

哈哈.. 中咁少,你應該細我一截啦..

lol!

Ogake said...

我中左12樣,我加D兒戲D既:
-對食苦瓜無抗拒
-覺得蒸饅頭好好味
-鍾意買番D舊歌手既碟
-寧願訓多D好過出街

Wordy said...

睇下你「一截」既定義係幾多喇?放心,我地同組,唔係爭好遠,呵呵 ~

我由細到大都勁鍾點苦瓜噃,莫非我早衰?哈哈!

借你個題黎寫一篇 :)

Donald Kwan said...

嘩, 我係咪唔算老, 我只中了10項咋..XD

而家啲歌硬係聽唔入耳..
部i-pod舊歌多過新歌..(我冇i-pod, 但只懂舊歌)
越嚟越鍾意『鍊』腳同揼骨..
開始有朋友升到去management level..
增磅容易減磅難..
做facial既次數密咗好多..
身邊朋友/同學結婚結得七七八八..(有部份開始離婚...)
啲朋友開始買樓..
一晚通頂後要攤屍2日復原..
有行旺角恐懼症..(銅鑼灣..冇事!)

Donald Kwan said...

後補幾個啦,

最喜歡的歌及電影, 也是自己出世前的作品...
Plan咗自己一生至55歲...
對去飲嘢沒大起勁, 夜11點已好想返家...
自己到咗management level, 上下都俾氣我受...
要成日做運動KEEP住...
仍然喜歡鄧麗君...

Anonymous said...

I have 17 out of 23 but also:

- That you can't have buffet anymore unless it's a champagne buffet

- That you don't care if you have to live your life without a boyfriend

- That you become your mom, whether you like it or not

- That you rather go to Siem Reap than Tokyo for vacation

- That some of your friends in mid-30s have retired already

And i can go on and on.....

Fun said...

To Anonymous,

哈哈.. 我依然好鍾意去日本,反之我上一次去泰國已經是02年的事,真是講都無人信~~

Gary Lam said...

咁我係咪人老心不老呀~~
會唔會變老妖怪....

一圍人食飯既時候永遠係講以前既嘢.. (勁中)
當一眾後生仔女勁讚關菊英唱歌好聽既時候,你心裡會話:唓,佢廿年前已經係咁架啦.. (過客好好聽~~)
開始有朋友升到去management level..
身邊朋友/同學結婚結得七七八八.. (因為得幾多個會結婚)
以前唔鍾意o靚仔不過而家又好ok.. (bb 都係唔得...煩爆)
鍾意飲熱嘢多過凍嘢..
終於明白飲熱嘢對身體好啲..

Fun said...

gary,

你直情係姥姥啦~~

Anonymous said...

开始留意发线是否开始后移。。。

朋友不是讲买楼就是买基金、股票(00xx, 8xx8??? 讲mut ye number?)。。。

老一辈的亲戚开始多病、生老病死开始变得贴身。。。

开始成为多个 B 的舅父、阿叔、表mut表mut 阿。。。

阿婆仲成日问。。。“你几时带个女仔比阿婆见?成家得番你未成家立室”